Имате на разположение разнообразен набор от полезни инструменти

Модул Покупки на системата АЖУР® автоматизира целия процес от поръчка до изпълнението, както и гъвкаво решение за регистриране на покупки с различни варианти за импорт. 

  • Използвате база данни с условията на доставка по доставчици -  номенклатура на услуги, стоки, данни за условията на плащане, дни отсрочка;
  • Генериране на поръчки;
  • Удобно и сигурно въвеждане на документи за покупки;
  • Визуализация на документа в екрана за въвеждане;
  • Копиране и въвеждане директно от документа;
  • Отложен и планиран данъчен кредит;
  • Осчетоводяване в различни данъчни периоди;
  • Вграден самообучаващ се механизъм с множество сценарии за осчетоводяване с малко на брой макети;
  • Бърз и лесен импорт от Excel;
  • Шаблон на доставчик в Excel;
  • Импорт от xml;
  • Документ издаден от Ажур® се импортира в Ажур®;
  • Без хартиени класьори;
  • Електронен архив с бърз и лесен достъп;
  • Разпределяне на ангажименти към сътрудници;
  • Бърза обработка на плащания.
Планиране и проследяване
  • Анализ на цялостното изпълнение по срокове, цени и количества на договорени условия с доставчици;
  • Справки за изпълнение на поръчки по спедиторски и транспортни фирми, по групи доставчици и по конкретен доставчик;
  • Справки за последни цени на доставени стоки и материали.