Надеждни доставки, контрол над плащанията и по-добро планиране
Модул Доставки на системата АЖУР® автоматизира целия процес на поръчките за доставка, от генерирането до изпълнението. Имате на разположение разнообразен набор от полезни инструменти.
Направете верния избор бързо и лесно
- Използвате база данни с условията на доставка по доставчици - Имате пред Вас всичката необходима информация - номенклатура на доставяните стоки, данни за условията на плащане, дни отсрочка, начин на доставка;
- Генерирате поръчки за доставка според нуждите си - Използвате информация за получените заявки и очакваните потребности, както и за различните предложени условия.
Улеснено отчитане и проследяване на доставките
- Автоматична обработка на всички документи по доставките - сключени договори, получени фактури и направени плащания, включително и авансови;
- Импортиране документи от доставчици - Това включва и ДДС документи;
- Прогнозни задължения към доставчици - Планирате бъдещите изходящи парични потоци с точност;
- Анализ на цялостното изпълнение на доставката по срокове, цени и количества на базата на договорените условия с доставчиците;
- Справки за изпълнение на поръчките по спедиторски и транспортни фирми, по групи доставчици и по конкретен доставчик.
Използвате пълна информация при вземане на решения
Извеждате справки за всички данни, от които зависи планирането:
- За последните цени на доставените стоки и материали;
- За планирания разход на материали на базата на въведените данни за производство и разходни норми;
- За планова материална себестойност за изделие.