Имате на разположение разнообразен набор от полезни инструменти.
Модул Покупки на системата АЖУР® автоматизира целия процес от поръчка до изпълнението, както и гъвкаво решение за регистриране на покупки с различни варианти за импорт.
- Използвате база данни с условията на доставка по доставчици - номенклатура на услуги, стоки, данни за условията на плащане, дни отсрочка;
- Генериране на поръчки;
- Удобно и сигурно въвеждане на документи за покупки;
- Визуализация на документа в екрана за въвеждане;
- Копиране и въвеждане директно от документа;
- Отложен и планиран данъчен кредит;
- Осчетоводяване в различни данъчни периоди;
- Вграден самообучаващ се механизъм с множество сценарии за осчетоводяване с малко на брой макети;
- Бърз и лесен импорт от Excel;
- Шаблон на доставчик в Excel;
- Импорт от xml;
- Документ издаден от Ажур® се импортира в Ажур®;
- Без хартиени класьори;
- Електронен архив с бърз и лесен достъп;
- Разпределяне на ангажименти към сътрудници;
- Бърза обработка на плащания.
Планиране и проследяване.
- Анализ на цялостното изпълнение по срокове, цени и количества на договорени условия с доставчици;
- Справки за изпълнение на поръчки по спедиторски и транспортни фирми, по групи доставчици и по конкретен доставчик;
- Справки за последни цени на доставени стоки и материали.