Полезна информация за АЖУР®, параметри, продажба и други детайли.
Q. 1. Какви са предимствата на Ажур®?
За повече от 25 години на пазара системата АЖУР® се е доказала като ценен бизнес инструмент и една от основните предпоставки за това е, че инкорпорира нормативните изменения бързо и точно. Комбинираме опит и иновация, за да Ви осигурим техническата основа за постигането на най-високи резултати с възможно най-ниски разходи. Описание на функционалните решения можете да намерите в секцията Софтуер или да се свържете с нашите търговски представители, които ще отговорят на всички Ваши въпроси.
Q. 3. Предлагате ли Демо версия?
Да, имате възможност да свалите и инсталирате демо версия, активна 90 дни.
Q. 5. Каква техническа документация предоставяте?
Информация за техническа документация може да намерите в секция За потребители -> Документи
Q. 7. Имам практика с конфигурацията, която искам да закупя и не са ми необходими допълнителни услуги за инсталация и внедряване. Има ли възможност за това разделение?
Да, има възможност. В предложението към Вас, ще бъде включена само конфигурация от модули.
Q. 9. Какви други ресурси са необходими за целите на внедряването?
- Отделено време за предварително изясняване на изискванията към системата;
- Ключови потребители, които ще участват в процеса на внедряване;
- Времеви ресурс за съвместната ни работа по внедряването: изясняване на детайли, тестови постановки и цялостно обучение.
Q. 2. Какви са разликите между предлаганите варианти?
Разликите са онагледени в сравнителна таблица SravnitelnaTablica.pdf
Q. 4. Какви са техническите параметри и изисквания за Ажур®?
Q. 6. В стойността на предоставяне право на ползване (софтуер) включена ли е услуга за първоначална инсталация?
Тази услуга не е включена и се предлага отделно. Информация за това как да се направи инсталация е налична в секция За потребители -> Документи.
Q. 8. Колко време ще продължи внедряването?
Внедряването е двустранен процес и е в зависимост от мащаба на дейностите, както и спецификата на процесите в компанията.