Често задавани въпроси

Полезна информация за АЖУР®, параметри, продажба и други детайли.

Q. 1. Какви са предимствата на Ажур®?

За повече от 25 години на пазара системата АЖУР® се е доказала като ценен бизнес инструмент и една от основните предпоставки за това е, че инкорпорира нормативните изменения бързо и точно. Комбинираме опит и иновация, за да Ви осигурим техническата основа за постигането на най-високи резултати с възможно най-ниски разходи. Описание на функционалните решения можете да намерите в секцията Софтуер или да се свържете с нашите търговски представители, които ще отговорят на всички Ваши въпроси.

 

Q. 3. Предлагате ли Демо версия?

Да, имате възможност да свалите и инсталирате демо версия, активна 90 дни.
 

Q. 5. Каква техническа документация предоставяте?

Информация за техническа документация може да намерите в секция За потребители -> Документи

Q. 7. Имам практика с конфигурацията, която искам да закупя и не са ми необходими допълнителни услуги за инсталация и внедряване. Има ли възможност за това разделение?

Да, има възможност. В предложението към Вас, ще бъде включена само конфигурация от модули.

Q. 9. Какви други ресурси са необходими за целите на внедряването?

  • Отделено време за предварително изясняване на изискванията към системата;
  • Ключови потребители, които ще участват в процеса на внедряване;
  • Времеви ресурс за съвместната ни работа по внедряването: изясняване на детайли, тестови постановки и цялостно обучение.

Q. 2. Какви са разликите между предлаганите варианти?

Разликите са онагледени в сравнителна таблица SravnitelnaTablica.pdf

 

Q. 4. Какви са техническите параметри и изисквания за Ажур®?

Информация за технически параметри и изисквания е налична в секция Софтуер -> Други Технически параметри

Q. 6. В стойността на предоставяне право на ползване (софтуер) включена ли е услуга за първоначална инсталация?

Тази услуга не е включена и се предлага отделно. Информация за това как да се направи инсталация е налична в секция За потребители -> Документи. 

Q. 8. Колко време ще продължи внедряването?

Внедряването е двустранен процес и е в зависимост от мащаба на дейностите, както и спецификата на процесите в компанията.

Уеб сайтът www.bsoft.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.

     Настройки   Приемам     
Настройки на бисквитките
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките