За нас

Модерни решения, с които постигате повече

Защо Бонев Софт?

Доказали сме се като доверен партньор на нашите клиенти от бизнеса, държавния сектор и неправителствената сфера. На нас разчитат в множество различни браншове - от търговия, производство и финансови услуги до здравеопазване и застраховане.

Нашите предимства

Комбинираме опит и иновация, за да Ви осигурим техническата основа за постигането на най-високи резултати с възможно най-ниски разходи. Нашите висококвалифицирани специалисти са винаги готови да помогнат за най-ефективното използване на управленския софтуер.

Какво предлагаме?

Цялостна система за управление на бизнеса - АЖУР® софтуер с гъвкава модулна структура, който е винаги актуален с нормативните промени и идва с постоянна поддръжка, консултации и възможности за обучение.

+ г.
пазарно присъствие
+
лоялни клиенти
ISO9001:2015
сертифицирани по стандарт
+
фирмени филиала
За компанията

Кои сме ние?

„Бонев Софт Одитинг" ООД разработва, внедрява и поддържа софтуерни решения за управление, базирани на интегрираната система АЖУР® и използвани успешно от фирми, бюджетни предприятия и организации с идеална цел.

Компанията притежава сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2015, отразяващ главната ѝ цел - предлагане на продукти и услуги, отговарящи напълно на изискванията на клиентите, законодателството и регулативните органи.
Централният офис се намира в София, а мрежата от търговски  представителства покрива цялата страна.

Път на развитие

Историята на Бонев Софт


Новаторско десетилетие

1990– АЖУР®-L – Първият професионален счетоводен софтуер в България, отговарящ на потребностите на предприятията в условията на пазарни отношения и ново счетоводно и данъчно законодателство.
1994– АЖУР®-R – Софтуер за управление на склад и продажби - безценен инструмент за бизнеса.
1996– АЖУР®-L3. Професионален счетоводен пакет с възможност за структуриране на данните, предоставени от клиента.
2000– АЖУР®-L2000 – Професионален счетоводен пакет, базиран на технологията клиент-сървър за Windows, за по-ефективно изпълнение на всички задачи.

Пълен набор от съвременни решения
2002– АЖУР®-L5 – Интегрирана система за управление на модулен принцип: финанси, счетоводство, управление на склад, фактуриране, маркетинг, анализи.
2005– АЖУР®-L5.5 – Още мощни функции в услуга на бизнеса: управление на продажбите, управление на доставките, стопански анализи.
2007– АЖУР®-L5.5  – Нов модул за управление на плащанията и нови възможности за анализ и събиране на вземанията.
2008– АЖУР®-L5.5 –  Усъвършенствани решения за управление на периодични услуги – наеми, абонаменти и други. В крак с технологиите - мобилна търговия и е-фактура.
2009– Сертифициране по стандарт ISO9001:2008

Достигане на нови върхове
2010 – АЖУР®-L5.5 – Пълна интеграция с Windows®7. „Бонев Софт“ е сертифициран партньор на Microsoft.
2011 – АЖУР®7 – Нова визия, още по-интуитивен интерфейс и по-високо ниво на автоматизация. С My Business всяко предприятие персонализира софтуера според своите нужди.
2013 – АЖУР®7 – Интеграция с операционната система Windows® 8 за още по-удобно използване на данни.
2015 – АЖУР® L – По-големи възможности от всякога – едновременен достъп до различни бази данни, периоди и функции, интерактивни справки, умен помощник за продажбите и още много.
2017 - АЖУР® L – SMARТ склад и пълна съвместимост с Windows®10 и MS Office®.
2018 - АЖУР
® L - Мобилни приложения - справки и анализи за продажби, плащания, разходи и други директно от таблет/телефон.
2019 - АЖУР® L - Мобилен склад - инвентаризация и приход с мобилни устройства.
2020 - АЖУР® L - API комуникация с други системи.
2021 - АЖУР® L - Покупки - с електронен архив и вграден самообучаващ се механизъм за осчетоводяване. 
 

Какво ни отличава?

Избирайки нас, получавате

  • Партньор, познаващ проблемите на клиентите и предлагащ доказано ефективни решения;
  • Отворена софтуерна система за управление - Вие решавате кои модули на АЖУР® да ползвате, както и дали да се направят доработки специално според Вашите изисквания;
  • Утвърдена методология на внедряване - Бързи и надеждни резултати при минимизиран риск;
  • Постоянна пълна поддръжка - Грижим се Вашият работен процес да бъде винаги гладък;
  • Помощ и обучение - Извлечете максимална полза от Вашия софтуер;
  • Навременно обновяване на системата при нормативни промени - Готово решение в най-кратък срок;
  • Възможност за по-голяма ефективност, повече спокойствие, по-малки разходи и по-бърза възвращаемост на инвестициите.

В полза на клиента

Екип от професионалисти

Специалистите на „Бонев Софт Одитинг" ООД в сферата на информатиката, математиката, счетоводството, финансите, бизнес администрацията и маркетинга работят заедно, за да създадат софтуерни решения и услуги, които са основа за продуктивна работа и развитие. Екипът непрекъснато расте, като към момента наброява над 100 души в цялата страна.
Методолозите на системата за управление АЖУР® са водещи в своята област дипломирани експерт счетоводители и регистрирани одитори.
Старшите консултанти, анализатори и програмисти притежават богат опит при внедряването и поддържането на интегрирани управленски системи.
Консултантите, работещи всекидневно с клиенти, говорят на Вашия език и са компетентни да дадат отговор на всички счетоводни и бизнес въпроси, свързани с използването на софтуера, точно и без забава.

Уеб сайтът www.bsoft.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.

     Настройки   Приемам     
Настройки на бисквитките
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките