Внедряване и консултации
Всичко необходимо за перфектна работа с АЖУР®
Внедряване
Доверете се на квалифицирани специалисти за внедряването на избраните от Вас модули на АЖУР®, за да постигнете възможно най-високото ниво на оптимизация на дейността. Процесът е технологично издържан и доказано ефективен. Той включва всичко необходимо за гладък старт на използването на софтуера и за персонализацията му според нуждите на бизнеса.
Етапите на процеса
- Проучване и планиране - Солидната подготовка е предпоставка за най-високо ниво на ефективност;
- Разработване на тестова постановка - Така се гарантира безпроблемното протичане на внедряването;
- Проектиране на базата данни - Вземат се предвид спецификите на бизнеса;
- Моделиране на индивидуални отчети - Така получавате изключително ценни инструменти при вземането на управленски решения;
- Настройка на интерактивни модели от данни и документи - Съобразяване с всички Ваши изисквания;
- Обучение на ключови потребители - Това обикновено са ръководни служители, които предават получените познания на останалите членове на екипа;
- Съпорт през първия отчетен период - винаги можете да разчитате на професионални отговори, съвети и насоки.
Консултации
Основните въпроси, по които можете да получите професионални консултации, включват:
- Използването на функциите на софтуера - Получавате съвети и насоки, базирани на спецификите на Вашия бизнес;
- Анализ на базата данни - Научете как да извлечете най-голяма полза от мощните аналитични инструменти, които са част от софтуера, при вземането на управленски решения;
- Връзки с други системи и устройства - По-високото ниво на интеграция води до допълнително повишаване на продуктивността и оптимизиране на разходите.
За връзка с консултантски отдел Централен офис:
- Запитване на e-mail адрес: help@bsoft.bg
- Отдалечена/дистанционна помощ чрез регистрация: Заявка