Станете почитател на Бонев Софт във Facebook! Така първи ще научавате за всички промоции, актуализации и важни събития свързани с Ажур!



„Бонев Софт Одитинг" ООД е компания, специализирана в разработването, внедряването и поддържането на решения за управление на бизнеса, бюджетни и неправителствени организации, базирани на интегрираната система АЖУР®.
Компанията е сертифицирана по ISO 9001:2008  и е официален партньор на Вorland.
„Бонев Софт Одитинг” е член на Българската Асоциация за информационни технологии и АСМП.
Има офиси в София, Пловдив и Варна и търговски представителства в още 10 града в страната.

 

История

1990г. – АЖУР®-L – е  първият професионален счетоводен софтуер, отговорящ на потребностите на възникващите пазарни отношения и новото счетоводно и данъчно законодателства в България.
1994г. – АЖУР®-R – софтуер за  управление на склад и продажби.
1996г. – АЖУР®-L3.ххх – професионален счетоводен пакет с възможност за структуриране на данните, предоставени от клиента.
2000г. – АЖУР®-L2000 – професионален счетоводен пакет, базиран върху технологията клиент-сървър за Windows.
2002г. – АЖУР®-L5 – интегрирана система за управление: финанси, счетоводство, управление на склад, фактуриране, маркетинг, анализи.
2005г. – АЖУР®-L5.5 – интегрирана система за управление с нови мощни функции: Управление на продажбите, Управление на доставките, Стопански анализи.
2007г. – АЖУР®-L5.5  – нов модул за Управление на плащанията и нови възможности за анализ и събиране на вземанията.
2008г. – АЖУР®-L5.5 –  нови решения за Управление на периодични услуги – наеми, абонаменти и др., мобилна търговия, е-фактура.

2009г. – Сертифициране по стандарт ISO9001:2008

2010г. – АЖУР®-L5.5 is Compatible with Windows7. Microsoft certified partner.

2011г. – АЖУР®7.

2013г. – АЖУР®7 Windows 8 Compatible.

2015г. – АЖУР® L.


„Бонев Софт Одитинг" ООД  има над 20 години  опит в предлагането на решения за управлението на компании и организации  с различна дейност и мащаб.